Vrácení a reklamace

Vrácení nebo výměna zboží

Produkty zakoupené na fyzickou osobu, nepodnikatele, můžete vrátit nebo vyměnit ve 14 denní zákonné lhůtě - viz. Obchodní podmínky.
Společně s vraceným zbožím zašlete vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy.

Kde najdu reklamační řád?

Kompletní informace o reklamacích jsou obsaženy v obchodních podmínkách.

Kde mohu uplatnit reklamaci nebo vrátit zboží?

Veškeré zboží je samozřejmě možné reklamovat.
A to osobně nebo odesláním zboží na adresu:

Phototools.cz
A.T. Shop s.r.o.
Na Šachtě 140
Sulkov - Líně 330 21

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu. Dále doporučujeme zboží odeslat spolu s příslušenstvím dle charakteru vady (světlo nesvítí = světlo + žárovka), případně kontaktovat reklamační oddělení emailem na info@phototools.cz a dotázat se na požadované příslušenství.

Důležité je přiložit Formulář pro reklamaci s popisem vady.

Reklamace můžete uplatnit telefonicky nebo online např. emailem.

Přišel mi email z reklamačního oddělení, co s tím?

První email je potvrzení o přijetí reklamace. Podle čísla protokolu je možné se informovat o stavu reklamace.

Druhý email je informace, jak byla reklamace vyřešena.

Dalším emailem může být cenová nabídka na placenou opravu. Tu odesíláme v případě, že reklamace nebyla uznána jako záruční a nabízíme tím mimozáruční - placenou opravu. Zde je potřeba bezodkladně odpovědět, abychom správně zařídili vše potřebné.Nabídku placené opravy můžete přijmout, nebo odmítnout. To záleží zcela na Vás. 

Jak zjistím stav své reklamace?

Stav reklamace je možné zjistit emailem na info@phototools.cz, popřípadě  telefonicky na čísle +420 775 554 479.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace, v případě kupujícího spotřebitele, řešíme neprodleně, obvykle v rámci jednoho týdne, maximálně však do 30 dní.

Přestože, v případě kupujícího podnikatele, zákon lhůtu pro vyřízení nestanovuje, řešíme reklamace kupujícího podnikatele maximálně do 40 dní.

Vymezení pojmů kupující spotřebitel a kupující podnikatel najdete v Obchodních podmínkách.

Reklamace se blíží k 30. dni, co dělat?

Můžete se zeptat na stav reklamace.

Případně vyčkat než Vám automat 30. den zašle protokol o výměně zboží nebo vrácení peněz.

Jak a kde si mohu vyzvednout vyřízenou reklamaci?

V případě zaslání poštou, Vám bude vyřízená reklamace odeslána zpět na adresu, ze které přišla, pokud v průvodním dopise neuvedete jiný požadavek.

V případě osobního převzetí bude vyřízená reklamace připravena na pobočce, kde byla reklamace uplatněna.

Co potřebuji mít s sebou, abych si mohl(a) reklamaci vyzvednout osobně?

K osobnímu vyzvednutí je potřeba předložit originál reklamačního protokolu, který jste obdrželi při uplatnění Vaší reklamace.

Mohu pro vyřízenou reklamaci poslat někoho jiného?

Ano. Pověřená osoba musí mít i sebe originál reklamačního protokolu nebo plnou moc k převzetí zboží (stačí neověřenou).

Doporučujeme dopředu informovat reklamační oddělení emailem info@phototools.cz nebo telefonem na +420 775 554 479.

Jak dlouho může trvat servis nebo pozáruční oprava?

Snažíme se, ve spolupráci s autorizovanými servisy na území ČR, řešit tyto opravy do 30 dní.

V případě nutnosti odeslání do servisu mimo ČR, se doba opravy může prodloužit.

Mám technický dotaz, co s tím?

Technické dotazy posílejte na email info@phototools.cz